***לשיפור חווית הקניה שלכם אנחנו משתדרגים בשבילכם 
 
     

תקנון אתר 
 
ברוכים הבאים לאתר האינטרנט ליינלי להלן: "האתר", להלן: "החברה" ו/או "בעל האתר", לפי העניין
 
1.כללי

1.1 אתר האינטרנט "ליינלי" אשר מופעל ע"י החברה , משמש כקניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.

1.2 בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון נקבה, הכוונה גם לזכר כמשתמע.

1.3 המבצע פעולה כלשהי באתר (להלן: "המשתמש") מצהיר כי קרא, הבין והסכים לתקנון האתר וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם, מלבד טענות הנוגעות בהפרת התחייבות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון זה וכללי השתתפות אלו.

1.4 הזמנת מוצרים או שירותים דרך האתר המוצעים למכירה בו, אינה מהווה הזמנה סופית עד לאישור מנהלי האתר וביצוע חיוב.

1.4.1 בחיוב באמצעות הטלפון, יצור נציג החברה קשר טלפוני לצורך קבלת פרטי האשראי.

1.5 תנאי מוקדם לתוקף רכישתו של משתמש אחד ו/או יותר מהמוצרים באתר הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה שביצע ולגביה.

1.6 הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש והזמנה שיעשו על ידי משתמש באתר.

1.7 התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש לבין החברה ,לכל דבר ועניין .

2.  הזמנת מוצרים

2.1 החברה מאפשרת לך להוציא בקשה להזמנת מוצרים ושירותים שונים באמצעות האתר, בדרך נוחה, מהירה, קלה ובמחירים אטרקטיביים. ההזמנה אינה סופית וכפופה למלאי זמין ותזמוני שירות וכן לביצוע חיוב כספי טלפוני. נציג יצור קשר טלפוני לצורך קבלת פרטי האשראי לחיוב.

2.1.1 הפעולה תחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע"י מבצע הפעולה ואישור חברת האשראי לביצוע העסקה ע"י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד קבלת פרטי האשראי ואישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. יובהר ויודגש כי היה ומבצע הפעולה בחר באפשרות לפיה נציג החברה יצור עמו קשר טלפוני לצורך קבלת פרטי האשראי, והלקוח לא השיב לפניה הטלפונית ו/או לדואר האלקטרוני של החברה תוך 7 ימים ממועד הפניה, תתבטל ההזמנה מאליה.

2.2 כל הסכומים והמחירים המוצגים בדפי המכירה השונים כוללים מע"מ במידה וחל תשלום מע"מ על העסקה לפי כל דין, אלא אם צוין מפורשות אחרת.

2.3  טרם ביצוע הזמנה של מוצר או שירות (להלן: "פעולה") נדרש תחילה המשתמש לבצע הרשמה לאתר באמצעות בחירת שם משתמש וסיסמא ובנוסף יש להקליד פרטים בסיסיים כגון שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון, מין ופרטים נוספים אם וככל שידרשו. בשלב זה הופך המשתמש למבצע הפעולה(להלן: "מבצע הפעולה"). כדי שההזמנה תבוצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת לא נוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה.
דע: הרשמתך לאתר מהווה את הסכמתך לפתיחת חשבון לקוח והצטרפות לרשימת הדיוור של האתר.

2.4 מיד לאחר ביצוע הפעולה תיצור החברה קשר לאישור ההזמנה וגביית תשלום. עם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי תתאפשר הוצאת ההזמנה לפעולה ומשלוח הטובין. 

2.5 במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה.לצורך שלמת הרכישה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של החברה לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה ע"י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל מבצע הפעולה להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהא החברה זכאית לבטל את ההזמנה.

2.6 החברה תציג באתר פרטים כגון תאור המוצר/שירות, מחיר המוצר/שירות, פרטי אחריות לגבי המוצר, משך האחריות וזמן אספקה. לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות לשירות לקוחות החברה בטלפון ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני כפי שמפורסם באתר.

3. אספקה/הובלה

3.1 החברה תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידי מבצע הפעולה באתר לכתובת בישראל, שהוקלדה בעת ההזמנה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם כן צוין אחרת באתר.
 
3.2 החברה לא תהא אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה לרבות שביתות השבתות וכיוצ"ב. בכל מקרה תוגבל אחריותה של החברה בקשר עם איחורים, עיכובים או כשלים באספקת מוצרים או שירותים שנרכשו באתר לנזקים ישירים ככל שייגרמו עקב מעשה או מחדל של החברה או מי מטעמה ובהיקף שלא יעלה על מחיר המוצר או השירות שנרכשו על ידי מבצע הפעולה. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד שיגרם למבצע הפעולה על כל איחור, עיכוב או כשל באספקת מוצר או שירות - תהא עילת התביעה אשר תהא - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
 
3.3 באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החברה תהא רשאית להעמיד את המוצרים לרשות מבצע הפעולה במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עמו מראש.
 
3.4 דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים משלוח חריג משמעותו משלוח מחוץ לישראל או לאזורים מוגבלים בישראל, החברה תהא רשאית לגבות תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין הובלה רגילה.
 
3.5 התקנון של רשות הדואר לישראל או של כל גוף אחר באמצעותו החברה מבצעת את ההובלה והאספקה של המוצרים או השירותים יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר באמצעות האתר, ויחייב כל מציע.
 
3.6 זמני אספקת המוצרים/שירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים .(ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
 
3.7 דמי המשלוח יכולים להשתלם בנפרד או ביחד עם התשלום בגין המוצר.במכירה בתשלומים, רשאית החברה לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
 
3.8 מבצע הפעולה יהיה רשאי לאסוף את המוצר ממשרדי החברה. הרוכש יציין במקום הייעודי במהלך תהליך הרכישה כי ברצונו לבצע איסוף עצמי של המוצר ממשרדי החברה. על-מנת לעשות כן, יצור הרוכש קשר עם שירות הלקוחות של החברה ויתאם מראש את מקום ומועד האיסוף. איסוף המוצר חייב להתבצע בתוך 14 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה.
 
3.9 בעת אספקת המוצר, רשאית החברה ו/או בא מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר.
 
3.10 יובהר ויודגש, מקום ביצוע העסקה, לכל דבר ועניין, יחשב כמקום מושבו של הספק, גם במקרה בו בחר לקוח שזכה במכירה או רכש מוצר, לקבל את המוצר בדואר או באמצעות שליח.
 
3.11 במקרה של אספקת מוצר ו/או שירות הדורשים רישום על פי כל דין, יבוצע הרישום על שם הלקוח שנרשם למכירה ובהתאם לפרטים כפי שנמסרו על ידו בעת ההרשמה. רישום המוצר או השירות על שם אדם או גוף אחר כפוף להסכמת החברה. דע: בכל מקרה של בקשה לביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר נשוא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין המוצר או בין השירות לבין הפרטים שנמסרו לך ובמידה והמוצר נשלח זה מכבר, על מבצע הפעולה להחזיר את הנכס באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא לחברה על חשבונו.

5. שירות לקוחות

5.1 לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו ו/או לגבי המוצרים המוצעים בו, ניתן ליצור קשר באמצעות הדואר האלקטרוני המופיע ב"צור קשר".
 
5.2 כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיוצ"ב, ניתן לפנות לשרות הלקוחות בטלפון: 03-5181584 בשעות פעילות שירות הלקוחות (ימים א-ה בין השעות 08:30-17:00) 


6. שימוש באתר

6.1 כל משתמש רשאי לבצע רכישה באתר, בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן:
 
6.2 המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושך באתר כאילו קיבלת את אישור האפוטרופוס.
 
6.3 המשתמש הנו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.
 
6.4 המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי ויזה או ישראכרט ישראלי או בינלאומי תקף, שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי.
 
6.5 המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת בישראל.
 
6.6 מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תהא החברה רשאית למנוע ממבצע פעולה מלהשתתף במכירות באתר, באמצעות חסימתו בכל אחד מהמקרים הבאים:
 
6.6.1 מבצע הפעולה ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין;
 
6.6.2 מבצע הפעולה הפר תנאי מתנאי התקנון;
 
6.6.3 מבצע הפעולה מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן בטלפון פרטים שגויים במתכוון;
 
6.6.4 מבצע הפעולה ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או בצד ג' כלשהו;


8. ביטול הזמנה

8.1 מבצע פעולת הרכישה רשאי לבטל את עסקת הרכישה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות שהותקנו על פיו.
 
8.2 לשם נוחיות המשתמש בלבד, להלן התנאים והדרך בא יכול מבצע הפעולה באתר לבטל את עסקת הרכישה שביצע:
 
8.3 ברכישת פריטים מסוימים, לא יוכל מבצע הפעולה לבטל את העסקה, הכל כאמור בסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן.
 ביטול של עסקה יעשה בכתב באמצעות הפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות לחברה.
 
8.4 תוצאות הביטול עקב פגם ביטל מבצע הפעולה עסקה עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לו מאת החברה, תחזיר החברה למבצע הפעולה בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי מבצע הפעולה, יבטל את חיובו של מבצע הפעולה בשל העסקה ולא תגבה ממבצע הפעולה דמי ביטול כלשהם; קיבל מבצע הפעולה את הנכס נושא העסקה או החוזה, יעמידו לרשות החברה במשרדיה.
 
8.5 תוצאות הביטול שלא עקב פגם ביטל מבצע הפעולה את העסקה שלא עקב פגם בנכס כאמור לעיל, תחזיר החברה למבצע הפעולה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי מבצע הפעולה, תבטל את חיובו של מבצע הפעולה בשל העסקה ולא תגבה ממבצע הפעולה סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. קיבל מבצע הפעולה את הנכס נושא העסקה או החוזה, ידאג להחזרת הנכס לספק במקום עסקו, על חשבון מבצע הפעולה, והוא הדין לגבי נכס כלשהו שקיבל מבצע הפעולה בעקבות עשיית העסקה או החוזה. מובהר בזאת כי מבצע הפעולה יחויב בתשלום מלא בגין השילוח גם אם טרם קיבל את הנכס, וזאת במידה והנכס נשוא העסקה או החוזה נשלח מהספק לחברת השילוח. יובהר ויודגש: ביטול העסקה, שלא עקב פגם, כאמור לעיל, ע"י מבצע הפעולה, כפוף לכך שמבצע הפעולה יחזיר את הנכס באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שימוש, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא. דע: לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שבוצעה בהם הרכבה, אלא באישור מראש של הספק.


9. ביטול מכירה ע"י החברה

9.1 החברה תהא רשאית לבטל עסקה ו/או מכירה כולה או חלקה:
 
9.2 במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר;
 
9.3 במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה ו/או ביצועה;
 
9.4 אם יתברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של מבצע המכירה ו/או צד ג' כלשהו;
 
9.5 הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההרשמה למכירה.
 
9.6 כשלון תמורה: החברה מתחייבת כי בכל מקרה של ביטול עסקה ע"י הלקוח עקב כשלון תמורה מלא, תפעל החברה לספק ללקוח מוצר חלופי, שווה ערך, לאחר קבלת ההודעה בכתב מהלקוח, בדבר הביטול והסיבות לביטול העסקה כאמור. לא הצליחה החברה לספק מוצר חלופי הולם, תשיב לרוכש את מלוא הכסף ששולם על ידו בפועל לספק, ובלבד שהרוכש ביטל את העסקה אל מול חברת האשראי ושלח לחברה הצהרה חתומה על ידו, הכוללת את פרוט כל התשלומים שהוציא.


10. תנאים נוספים

10.1 נפלה טעות קולמוס בתיאור מוצר או שירות כלשהו, לא יחייב הדבר את החברה. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
 
10.2 החברה לא תהא אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית. החברה אינה מתחייבת כי קישורית (link) כלשהי תוביל את מבצע הפעולה לאתר אינטרנט פעיל.
 
10.3 החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד שיגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר - תהא עילת התביעה אשר תהא - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא. אחריותה של החברה בכל מקרה תוגבל להחזר כספו של הלקוח. בנוסף על כך, החברה לא תהא אחראית להרכבתם ו/או להתקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על מבצע הפעולה בלבד ועל חשבונו. כמו כן, מבצע הפעולה יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר הנרכש על ידו באמצעות האתר, אלא אם כן נכתב אחרת.
 
10.4 אייקונים (ICONS) וכל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החברה ו/או מי מטעמה.
 
10.5 אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב מטעם החברה.
 
10.6 רשימת הספקים המופיעה באתר אינן בבעלות החברה ואינן מופעלות על ידי האתר. המוצרים באתר הם באחריות הבלעדית של הספקים, אלא אם נכתב אחרת. כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי החנויות והמוצרים, בין אם במכירה ישירה ובין אם במכירה קבוצתית ו/או בכל דרך מכירה אחרת, טיבם ואיכותם נמסרו ע"י הספקים ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים.
 
10.7 החברה תהא רשאית לשלוח למשתמש דואר אלקטרוני, לפנות למשתמש בכתב או בע"פ בכל מידע בדבר מבצעים.
 
10.8 רישומי המחשב של החברה בדבר הפעולות המבוצעות באתר יהוו ראיה לנכונות הפעולות.
 
10.9 במקרה ויתגלעו מחלוקות בין הצדדים בנוגע לפרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או אכיפתו ו/או כל פעולה או סכסוך הנובעים ממנו, יתבררו אלה במידת הצורך, בבתי המשפט המוסמכים במחוז מרכז בלבד ועפ"י דיני מדינת ישראל.
 
10.10 החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מעת לעת ובהתאם לשיקול דעתה.

 

 קצת עליי   נחלת יצחק 18, מגדלי תל אביב 
 לקוחות מרוצות מספרות...  א'-ה' 10:00-19:00 ו' וערבי חג 10:00-14:00
  התקשורת מהללת    972-3-5181584
 עוד לא נרשמת? את במקום הנכון...   054-2990350
 יש לך שאלה?    linelee@linelee.co.il